Maksu ja korvaus

Täältä löydät kaiken tilauksesi maksusta ja korvauksesta. Olet tervetullut ottamaan yhteyttä saadaksesi yksityiskohtaiset tiedot tai yksittäiset tarjoukset. Toimitusalue koostuu tällä hetkellä koko Euroopasta.

Abbildung eines Vertragsdokuments mit dem Wort „VERTRAG“ in roten Buchstaben oben. Das Dokument enthält Textzeilen, eine Unterschriftenzeile unten und einen rot-grauen Stift, der diagonal darüber positioniert ist.

Unsere Bankverbindung

Sparkasse Rottal-Inn
IBAN: DE96 7435 1430 0010 5515 70
BIC: BYLADEM1EGF

Ein Symbol, das eine blaue Kreditkarte mit einem grauen Streifen und zwei weißen Rechtecken zeigt, über denen ein grünes Schild mit einem weißen Häkchen liegt, was Sicherheit oder Schutz anzeigt.

Zahlungsmöglichkeiten

  • Paypal
  • Amazon Pay
  • MasterCard
  • Visa
  • American Express
  • Klarna (Sofort, Paylater, Raten)
  • GiroPay
  • Apple Pay
  • Google Pay
Ein Symbol, das einen Kalender mit einem roten oberen Rand und einem weißen Raster mit blauen Quadraten zeigt, die Daten darstellen. In der unteren rechten Ecke befindet sich eine blaue Uhr mit gelben Zeigern, die 3 Uhr anzeigen.

Zahlungsziel

Bei Zahlung auf Rechnung ist der Rechnungsbetrag innerhalb 14 Tage nach Erhalt der Ware zu begleichen. Weitere Einzelheiten finden Sie in unseren ABG's

Abbildung eines Vertragsdokuments mit dem Wort „VERTRAG“ in roten Buchstaben oben. Das Dokument enthält Textzeilen, eine Unterschriftenzeile unten und einen rot-grauen Stift, der diagonal darüber positioniert ist.

Company Direct Debit

Vain yritysasiakkaille!
Yrityksen Direct Debit -yrityksessä sinun on allekirjoitettava suora veloitusvaltuudet kerran ja lähetettävä tämä pankillesi. Yrityksen suoraveloitus ei salli sinun palauttaa summia. Voit saada kaikki tiedot asiakasneuvojalta.


Napsauta Lataa tästä.

Kaikki tiedot yhdellä silmäyksellä!

Puhelin: +49 8724 285960
Sähköposti: info@altruan.de

1. Mitä maksutapoja tarjoamme?

  • Tarjoamme erilaisia ​​maksutapoja mahdollisimman mukavaksi. Voit maksaa luottokortilla, pankkikortilla, PayPalilla, Sofortüberweisungilla, suoralla veloituksella, ennakkomaksuilla, laskun tai muiden yleisten maksupalvelujen tarjoajilla.

2. Kuinka voin hakea palautusta?

  • Jos haluat hakea palautusta, ota yhteyttä asiakaspalveluun sähköpostitse tai puhelimitse. Pyydä tilausnumerosi valmiiksi ja ilmoita palautuksen syy. Käsittelemme korvauspyyntöjä ehtojen ja oikeudellisten määräysten mukaisesti. Palautukseen oikeutesi riippuu yksilöllisistä olosuhteista ja palautuksen syystä.

3. Voinko peruuttaa tilaukseni, jos olen jo maksanut?

  • Kyllä, tilaus on mahdollista peruuttaa niin kauan kuin sitä ei ole vielä lähetetty. Ota yhteyttä asiakaspalveluun heti peruutus. Jos tilaus on jo lähetetty, voit käyttää peruuttamisoikeuttasi ja palauttaa tavarat 14 päivän kuluessa vastaanottamisesta. Kun palautetut tavarat on onnistuneesti tarkistanut, ostohinta korvataan.

4. Kuinka kauan palautukseni saaminen kestää?

  • Kun korvauspyyntösi on hyväksytty, määrä viittaa tilille, jota olet käyttänyt 14 päivän kuluessa. Pankistasi tai maksupalveluntarjoajasta riippuen kuitenkin voi kestää muutaman päivän, ennen kuin tilisi summa näkyy.